Caribbean Club відновлює роботу!
Більше тридцяти років тому він узявся довести світу, що акордеон зовсім не старомодний, і перетворив його, поряд з трубою і саксофоном, на основний джазовий інструмент. Саме він створив власний музичний жанр, поєднавши джаз і середземноморський фольклор і назвавши його «new musette».
«Священний монстр джазу» та учень Астора П’яцолли – французький джазовий акордеоніст Рішар Гальяно і його квартет 6 квітня зіграють свій дивовижний музичний «сплав»» у Caribbean Club.
Уже в чотири роки Рішар пішов батьківським шляхом і взяв до рук інструмент, на який, правду кажучи, особливо не зважали серйозні музиканти – Гальяно уподобав акордеон.
Рішар вирішив довести світу, що акордеон може звучати у будь-яких музичних жанрах.
Почав з естради: грав із Клодом Нугаро і працював у його оркестрі диригентом, аранжувальником і композитором; співпрацював із Барбарою, Сержем Реджані, Шарлем Азнавуром і Жульєт Греко.
Потім узявся за улюблений джаз і довів, що «піаніно для бідних» є місце у джаз-бенді. З початку 80-х Гальяно ділив сцену із Четом Бейкером, Мішелем Порталем, Роном Картером, Мішелем Петруччіані, Яном Гарбареком і багатьма іншими.
А у 1983 році життя Гальяно перевернула зустріч з Астором Пьяцоллою. Вони працювали разом над проектом музики для Камеді Франсез. Пьяцолла просто сказав Рішару: «Звернися до витоків, до свого французького коріння. Ти повинен зайнятися «new musette», так само, як я свого часу – «tango nuevo». І Гальяно послухався.
Як звучить «new musette»? Як аргентинське танго і бразильські мелодії, як свінг і французький шансон, як афро-американські ритми і класичні твори великих композиторів одночасно.
«Тільки-но я починаю відчувати себе замкненим усередині одного жанру, мені одразу хочеться зламати ці кордони. Хочу, аби мене називали просто музикантом», – любить говорити Гальяно.
Просто музикант, що оживив музичну традицію Франції, учень Астора П`яццолла, який вигадав новий жанр – Рішар Гальяно і його квартет 6 квітня у Caribbean Club!
Фан-зона — свободные зоны для просмотра мероприятия без привязки к конкретному месту.