new

Правила скасування покупки та повернення сплачених грошових коштів за придбаний Квиток

Дані Правила розроблені у відповідності до вимог чинного законодавства України та умов Договору публічної оферти, з умовами якого Клієнт (Покупець) ознайомлюється придбаваючи Квиток.

Придбавши квиток та отримавши «Правила скасування покупки та повернення сплачених грошових коштів за придбаний Квиток», Клієнт підтверджує і погоджується з тим, що порядок і підстави повернення Номінальної ціни Квитка (Електронного квитка) на Захід, а також особа, зобов’язана здійснювати таке повернення, до Клієнта доведені в повному обсязі, йому відомі та зрозумілі.

Повернення коштів за придбані квитки проводиться організаторами заходу тільки в разі скасування, переносу або зміни Заходу. Інші умови для повернення сплачених грошових коштів за придбаний Квиток відсутні. У випадку підробки чи втрати Квитка – Клієнт на захід не допускається, вартість квитка не повертається.

Клієнт, що придбав Квиток та здійснив всі необхідні платежі, може звернутися до Організатора або Реалізатора з проханням здійснити повернення придбаного ним Квитка та отримати сплачені за нього грошові кошти, в разі:

  1. скасування Заходу;
  2. зміна істотних умов Заходу (час, дата або місце проведення Заходу);
  3. зміни планів Клієнта на день проведення Заходу;

В разі виникнення однієї із зазначених причин, Клієнт звертається до Організатора або Реалізатора зі зверненням (зразок – Додаток до цих Правил) та надає копію документа, підтверджуючого його особу.

Дане звернення обов’язково має містити дані особи, що звертається (ПІБ), в тому числі номер, серія та дати видачі Паспорта Громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу, назву Заходу, кількість Квитків та їх штрих-код, Номінальну вартість Квитків, номер особистої Банківської картки (на зазначену картку буде здійснений перерахунок грошових коштів), дату, підпис {якщо Клієнт звертається до Організатора або Реалізатора на підставі виникнення причин передбачених п.3–4 даних Правил – в зазначеному зверненні ним додатково вказуються причини для такого звернення} та приймається Організатором або Реалізатором тільки в разі дотримання Клієнтом зазначених вимог до такого звернення. За поверненням коштів може звернутись тільки покупець, дані якого вказані в замовленні.

Звернення, що направлене Клієнтом на підставі п.3-4 даних Правил приймається Організатором або Реалізатором тільки в разі, якщо таке звернення надійшло не менше, ніж за 2 (два) робочі дні до початку Заходу, на який Клієнт придбав Квиток. У разі, якщо Клієнт звернувся менше ніж за 2 робочі дні до дня Заходу, Організатором або Реалізатором таке звернення не розглядається.

Повернення грошових коштів Клієнту за придбаний ним Квиток в разі настання обставин, передбачених п.1-2 даних Правил, здійснюється Організатором або Реалізатором тільки в разі, якщо Організатор надав відповідний дозвіл Організатору або Реалізатору, а також надав останньому необхідну кількість грошових коштів.

В незалежності від підстав звернення, повернення Сервісного збору (комісії платіжної системи) та вартості Додаткових послуг Організатором/Реалізатором не проводиться, так само, як не підлягає поверненню вартість Доставки Квитків, якщо послуга Доставки була додатково замовлена Клієнтом.

Повернення грошових коштів Клієнтам проводиться виключно в безготівковій формі.

Послуга з повернення Клієнту грошових коштів за придбаний Квиток, в незалежності від підстав такого повернення, є платною – 10% від Номінальної вартості квитка; це означає, що Клієнт отримає 90% від Номінальної вартості придбаного Квитка.