new

«Правила скасування покупки та повернення сплачених грошових коштів за придбаний Квиток».

  1. Дані Правила розроблені у відповідності до вимог чинного законодавства України та умов Договору публічної оферти, з умовами якого Клієнт (Покупець) ознайомлюється придбаваючи Квиток.
  2. Придбавши квиток та отримавши «Правила скасування покупки та повернення сплачених грошових коштів за придбаний Квиток», Клієнт підтверджує і погоджується з тим, що порядок і підстави повернення Номінальної ціни Квитка (Електронного квитка) на Захід, а також особа, зобов’язана здійснювати таке повернення, до Клієнта доведені в повному обсязі, йому відомі та зрозумілі.
  3. Повернення коштів за придбані квитки проводиться організаторами заходу тільки в разі скасування, переносу або зміни Заходу. Інші умови для повернення сплачених грошових коштів за придбаний Квиток відсутні. У випадку підробки чи втрати Квитка – Клієнт на захід не допускається, вартість квитка не повертається.
  4. Клієнт, що придбав Квиток та здійснив всі необхідні платежі, може звернутися до Організатора або Реалізатора(Агента) з проханням здійснити повернення придбаного ним Квитка та отримати сплачені за нього грошові кошти, в разі:
    1. скасування Заходу; 

    2. зміни планів Клієнта на день проведення Заходу.

  1. У разі виникнення однієї із зазначених причин, Клієнт звертається до Організатора або Реалізатора(Агента) з електронним зверненням або через касу (зразок – Додаток до цих Правил) та надає копію документа, котре підтверджує його особу (паспорт, водійське посвідчення, студентський квиток, пенсійне посвідчення).
  2. Дане звернення обов’язково має містити дані особи, що звертається (ПІБ), в тому числі номер, серія та дати видачі Паспорта Громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу, назву Заходу, кількість Квитків та їх штрих-код, Номінальну вартість Квитків, номер особистої Банківської картки (на зазначену картку буде здійснений перерахунок грошових коштів), дату, підпис {якщо Клієнт звертається до Організатора або Реалізатора на підставі виникнення причин передбачених п.4.1.–4.2. даних Правил – в зазначеному зверненні ним додатково вказуються причини для такого звернення} та приймається Організатором або Реалізатором тільки в разі дотримання Клієнтом зазначених вимог до такого звернення. За поверненням коштів може звернутись тільки покупець, дані якого вказані в замовленні, а також в разі проведення транзакції в іменної банківської карти процес повернення коштів відбувається згідно Правил відповідного Банку.
  3. Звернення, що направлене Клієнтом на підставі п.4.1.–4.2. даних Правил приймається Організатором або Реалізатором(Агентом) тільки в разі, якщо таке звернення надійшло не менше, ніж за 2 (два) робочі дні до початку Заходу, на який Клієнт придбав Квиток. У разі, якщо Клієнт звернувся менше ніж за 2 робочі дні до дня Заходу, Організатором або Реалізатором таке звернення не розглядається.
  4. Повернення грошових коштів Клієнту за придбаний ним Квиток в разі настання обставин, передбачених п.4.1.–4.2. даних Правил, здійснюється Реалізатором (Агентом).
  5. В незалежності від підстав звернення, повернення комісії платіжної системи та вартості Додаткових послуг Реалізатором (Агентом) не проводиться, так само, як не підлягає поверненню вартість Доставки Квитків, якщо послуга Доставки була додатково замовлена Клієнтом.
  6. Повернення грошових коштів Клієнтам проводиться виключно в безготівковій формі.
  7. Послуга з повернення Клієнту грошових коштів за придбаний Квиток, незалежно від підстав такого повернення, є платною – 10% від Номінальної вартості квитка; це означає, що Клієнт отримує 90% від Номінальної вартості придбаного Квитка. Також варто зазначити, якщо повернення квитка здійснюється на підставі змін особистих планів Клієнта, то час повернення рекомендуємо попередньо погоджувати з адміністратором за наступним номером телефону: 067-2244111