new

«Правила повернення сплачених грошових коштів або отримання ваучера за придбаний Квиток у зв’язку з карантином на території України (COVID-19)»

  • Дані Правила розроблені у відповідності до вимог чинного законодавства України та умов Договору публічної оферти (надалі – «Оферта»), з умовами якого Клієнт (Покупець) ознайомлюється в обов’язковому порядку, коли здійснює купівлю Квитку.
  • У зв’язку з введенням на території України карантину, відповідно до Постанови КМУ №211 від 11.03.2020, Продавцем (Сaribbean Club) були скасовані (Заходи будуть перенесені на інші дати) всі Заходи на період дії карантину через заборону проведення масових заходів (діяльності розважального характеру) та за для уникнення ризиків зараження COVID-19 для своїх Клієнтів та працівників.
  • Відповідно п. 7.2.3 Оферти у разі неможливості невідкладного (не з вини Продавця) повернення грошових коштів Клієнту у зв’язку з карантином на території України (COVID-19) Продавець зобов’язаний надати Клієнту «електронний промо-код», шляхом направлення на e-mail Клієнта або за допомогою будь-якого іншого шляху комунікації (у тому числі номер телефону).
  • «Електронний промо-код» — комбінація символів, активувавши які Клієнт матиме можливість використати «вартість» раніше придбаних квитків, що не могли бути використані Клієнтом поза його волею та волею Продавця, у даному випадку через епідемію COVID-19 та карантинні заходи на території України ( умови — п. 7.2.2 Оферти).
  • Активізація «електронного промо-коду» відбувається шляхом введення символів «електронного промо-коду» при купівлі квитків на сайті за наступним посиланням booking.caribbean.com.ua.
  • Термін дії такого «електронного промо-коду» до 31.12.2020 включно.
  • Додатково зазначаємо, що використати «Електронний промо-код» Клієнт може на будь-який Захід Продавця в рамках вартості раніше придбаних квитків (дана інформація буде зчитуватись автоматично при активізації Клієнтом «електронного промо-коду»).
  • У разі, якщо Клієнт використає лише частину «вартості» «електронного промо-коду» інша частина зберігається та Клієнт зможе використати її в подальшому (у тому числі оплатити частково/повністю квитки придбані у Продавця в майбутньому).
  • У разі, якщо грошових коштів «електронного промо-коду» не вистачатиме на оплату бажаної кількості квитків на відповідний Захід, то Клієнту буде автоматично запропоновано оплатити різницю банківською карткою.
  • У разі невикористання такого «електронного промо-коду» Клієнтом протягом його терміну дії та звернення Клієнта до Продавця відповідно до умов п. 7.2 Оферти*, Продавець зобов’язується повернути кошти Клієнту, але не раніше повного закінчення карантину на території України та закінчення терміну дії «електронного промо-коду».
  • Оформлення повернення грошових коштів Клієнтам відбувається Продавцем протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту закінчення терміну дії такого промо-коду та отримання Продавцем звернення від Клієнта (не враховуючи період обробки даного повернення/перерахування відповідним банком).
  • Повернення грошових коштів Клієнтам проводиться виключно в безготівковій формі.
  • Звертаємо Вашу увагу, що на період карантину Продавець та його адміністрація тимчасово працюють дистанційно, завчасно перепрошуємо за можливі затримки у відповіді та вирішенні Вашого питання. Просимо всі запити надсилати на електронну пошту info@caribbeanclub.com.ua або телефонувати за наступний номером телефону +380 67 224-41-11 з 09:00 до 17:00.

* Для здійснення повернення грошових коштів Покупець може звернутись до Продавця із зверненням (заповнивши форму), що має містити:

— дані особи, що звертається (ПІБ) та її індивідуальний податковий номер, назву Заходу, кількість Квитків та їх штрих-код, Номінальну вартість Квитків, номер особистої Банківської картки (на зазначену картку буде здійснений перерахунок грошових коштів), дату та підпис;

— копію документа підтверджуючого його особу. Зазначене звернення приймається Продавцем тільки в разі дотримання Покупцем зазначених вимог до такого звернення. За поверненням коштів може звернутись тільки покупець, дані якого вказані в замовленні.